Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Eva Hellberg - 7 mars 2012 08:59

Trodde att jag var bra från förkylningen nu......så vi tog en långpromenad igår.....   riktigt skönt ute. På vissa ställen möttes vinter och vår  vi såg en liten "kamrat" utmed vägen  

 själv upptäckte jag efter en stund att jag blev sååå trött... måste blivit klen av förkylningen... fast då hade vi kommit en bit så det var bara att knalla på  

 

  sedan åkte jag till Blomstertorget   där jag hade hoppats hitta skuggväv till växthuset - fast det fanns ingen..... for vidare till Shell/Seven i Valla   för en välbehövlig (!!!) biltvätt    hade väääldig tur o slapp köa så länge.... sedan for jag vidare till Blomsterlandet    i min jakt på skuggväv. Där hade någon köpt upp all som de hade hemma, men jag köpte något som de ansåg passade lika bra.... väl hemma blev det lite ordnande i växthuset   

 

medan en föredrog att stå utanför...  

Idag hade jag hoppats kunna fara till kyrkan nu på förmiddagen, men det är nog inte så smart att sitta där och snyta sig.... får se om jag känner mig bättre till kvällen så jag kan fara på bibelstudiegruppen i alla fall :)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards