Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Eva Hellberg - 25 januari 2012 12:54

Igår blev det hundpromenad tillsammans med Catharina och Selma. Catharina är granne och Selma är hund...Trevligt. Även om det var lite kallt är det riktigt skönt att komma ut. På eftermiddagen tog vi ännu en lång tur - jag och Dolly alltså.... ja, jag går mycket......  

 

  

några träd är halvvägs avsågade........ska visst vara så....

  jag tycker det ser ganska konstigt ut....

  vårt hus på baksidan......


Idag inledde jag med att åka på mässa i Ljungsbro. Det är mässa där varje onsdagsmorgon kl 9.00 med efterföljande kyrkkaffe.Trevligt Känns verkligen som en förmån att kunna var med nu när man är "dagledig"!


Utanför "snöar" det - pyttesmå flingor som knappt syns.....

Jag har börjat lite på projekt "kyrksömnad". Dvs vara med och skapa Vreta Klosters enklare variant av barnens altarskåp som finns i domkyrkan    Hittade ett rött bomullstyg som jag nu börjat testa med    räckte lagom till en mässhake och en stola.....


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards