Alla inlägg den 2 april 2012

Av Eva Hellberg - 2 april 2012 09:14

I fredags inledde jag dagen med att delta i påskgudstjänster för förskola-årskurs två i Ljungsbro/Brunnby.Jag spelar Jesus. Jag rider käpphäst, driver ut månglare och delar bröd bl a. Jättkul med aktiva barn som får vara med i spelet!!


På eftermiddagen var det dags för privatlektion med Felice. Kul-kul!

Planterade några penséer   känns lite extra "vårigt" att få sätta lite blommor ute!

På lördags förmiddgen blev det en tur till K-Rauta dit de skivor vi beställt till badrummet anlänt - behöver ju ställa till lite mer hemma....   De får väl ligga till sommaren när det är dags för badrumsrenovering.... Var även en tur på Ikea o köpte möbler till växthuset  

 


I lördags eftermiddag tårtkalas hos mamma med Henrik, Annica, Caroline, Patrik, Sanna, Fredrik, Cia, Sarah, Micha o Cedomirka. Kul att träffa alla!!


I söndags var det mässa i Vreta, där jag skulle läsa episteltext. Dessutom pålmbladsprocession. Vid samlingen upptäckte vi att det bara var jag som varit med på det tidigare ;) fick därför vara med o förklara hur vi skulle göra o fick också läsa texterna som man stannar och lyssnar på under processionen. Nu har jag ny apalmblad vid iko nerna   


På eftermiddagen möte i "ridhusgruppen" på ridskolan.

Idag ska jag ta ut lite mer av mina odlingar till växthuset   

och sedan blir det en tur till stan o lunch med Camilla. :)


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards