Alla inlägg den 28 februari 2012

Av Eva Hellberg - 28 februari 2012 09:36

Igår blev det en hel del promenader med en vårglad(finns det ordet???)hund   mycket spännande att nosa på också   provade en ny maskin....tapetborttagare... kan inte påstå att jag blev imponerad....det blir till att slipa av väggen "som vanligt".

Vi har hos Caroline en sväng för att hjälpa till att få upp lite mer saker. Inte lång stund eftersom hon var gaaaanska trött efter dryga 10 timmar i sträck första arbetsdagen..... en fika han vi med....    måste medge att jag är ganska avundsjuk på att hon kan köpa färdigsydda gardinkappor....jag behöver så långa, både i kök, allrum o vardagsrum så jag måste sy själv.......

På kvällen ringde Fredrik o talade om vilka tider han skulle predika på sin praktik i Vifolka pastorat. Bl a på skärstordagen kl 19 i Östra Tollstad   ska bli spännande att lyssna på.


Så söker jag ju jobb...... Har nu sökt 45 stycken sedan 30/11. Inte ens hälften har svarat! Uruselt alltså......fast det är väl bara att söka vidare........

Ovido - Quiz & Flashcards